Tuesday, 14 February 2012

Crème caramel

"Ştii ce zi e azi, m?"
"Paişpe’ februarie?"
"Da. E Sfântul Valentin. Trebuie să sărbătorim."
"Nu ştiam că te cheamă şi Valentin, domnule."
"Nu, m. E ziua îndrăgostiţilor. Toţi îndrăgostiţii sărbătoresc. Trebuie să sărbătorim pentru că şi noi suntem îndrăgostiţi."
"De cine?"
"Eu de tine şi tu de mine."
"Eşti sigur?"
"Nu, dar ştiu, simt că şi tu eşti îndrăgostită de mine."
"Ah, eu la tine mă refeream."
"m, cum se face că întotdeauna întrebările tale sunt ciudate?"
"Mie mi se par normale."
"Bine, bine. Hai să ne întoarcem la sărbătorit. Unde vrei să mergem?"
"La Polul Nord."
"m, eu vorbesc serios."
"Şi eu."
"Şi de ce ai vrea tu să mergi la Polul Nord?"
"Ca să mi se pară mai cald aici când ne întoarcem."
"De ce nu la Tropice?"
"Categoric nu. Mi se va părea şi mai frig când ne întoarcem. De ce să nu stăm acasă? E cald, în şemineu arde focul, la radio se cântă jazz în oraş e aşa un frig că nu te înduri să dai un corb afară din casă "
"Corect este să nu dai un câine afară din casă."
"Cel care a spus asta nu avea corb."
"m, nu cumva l-ai vârât pe Edgar în casă?"
"Nuuu. Doar pe hol. Pe cuierul de haine. Stă de vorbă cu o pendulă."
"Bine că nu mi-am lăsat haina pe hol. Atunci dacă nu ieşim hai să pregătim cina acasă."
"Pregătim? Ultima dată am pregătit eu masa acum e rândul tău."
"Când ai pregătit tu masa? Că în fiecare sâmbătă gătesc eu."
"Astă vară când am pregătit pasta Carbonara. Şi cartofii prăjiţi nu se pun la socoteală."
"Şi ce-ai vrea să-ţi gătesc?"
"Păi nu mi-e foame. Ţie ţi-e foame?"
"Nu. Atunci trecem la următorul punct: Şampania! Ai şampanie în frigider?"
"Nu. Da' am câteva cutii din berea ta."
"Bună şi berea. Ne mai trebuie desertul."
"De asta mă ocup eu. Mă întorc imediat."
"m, ce e gălăgia asta? Ai spart ceva?"
"Nu, domnule. Sunt în bucătăria mea, nu într-a ta. Poftim berea şi desertul."
"Mmmh, Crème caramel. Ai pregătit-o dinainte?"
"Nu. Am topit două batoane de Mars şi le-am amestecat cu frişcă. Vrei şi sirop de cireşe amare?"
"Nu. Îmi place crema fără sirop."
"Siropul nu e pentru cremă e pentru bere."
"Nu, nu prefer berea aşa cum e plus o ţigară. Nimic nu e mai bun."
"Stinge ţigara, domnule."
"De ce, m? Te deranjează fumul?"
"Nu, da vreau să te sărut. Muah! Happy Sfântu’ Valentin, domnule!"
"Mmmmhhhh, săruţi bine, m. Ar trebui să mă las de fumat."
"Nu e cazul, domnule. Doar o dată pe an este Sfântul Valentin."
"Ia mai lasă paharul, m."
"Nu m-am îmbătat. E mai mult sirop."
"Ştiu dar vreau să te sărut şi eu. Muah! Happy Valentine’s Day, m!"
"Mmmmhhhh, şi tu săruţi bine, domnule."
"Mda. Şi avantajul meu e că pot să te sărut mai des că tu nu fumezi."
"Auzi, domnule?"
"Ce e, m?"
"Dă-mi o ţigară."

m&M – O iubire ciudată, SP

No comments:

Post a Comment