Wednesday, 7 December 2011

Miercurea fără cuvinte (7)

Cutia copilăriei

22 comments:

  1. Eu sunt prins din totdeauna. Nu voi renunta niciodata sa fiu copil. Am o doza de inocenta care ma ajuta sa trec peste toate mult mai usor. Cutiuta ta e magica. Vreau si eu sa ma joc:)
    Zi senina!

    ReplyDelete
  2. Așa să rămâi, Tudor! Vino! Un suflet atât de frumos e întotdeauna binevenit.

    ReplyDelete
  3. Jocul ne prinde si nu ne mai lasa ... doar regulile se mai schimba pe parcurs.

    ReplyDelete
  4. Cum să nu ne prindem în joc? Ne jucăm toată viaţa! :)

    ReplyDelete
  5. Cutia copilăriei văzută în albastru.

    ReplyDelete
  6. Provocatoare imagine ...
    Mulţumesc!

    ReplyDelete
  7. Important e să ne simțim liberi, Dani.

    ReplyDelete
  8. Într-un albastru de cer, Abbibal :)

    ReplyDelete
  9. Nostalgia mă prinde și pe mine !
    Oare ce povești ascund aceste lucrușoare !
    Amintiri frumoase sper !

    ReplyDelete
  10. ma prind si eu in joc...frumoasa copilaria :)

    ReplyDelete
  11. o cutie magica! oricine se vrea din nou copil, privind aceasta minunata cutie.
    Happy WW! :)

    ReplyDelete
  12. ce cuvinte invaluitoare....frumoas invaluitoare :)
    o cutie plina cu povesti si amintiri...ce bine ca exista pentru fiecare dintre noi o asemenea cutie...sigur...a mea este speciala :P

    ReplyDelete
  13. jocul copilariei ar fi bine sa fie vesnic; multe povesti in cutiutele tale

    ReplyDelete
  14. Foarte frumoase, tu1074. Numai bune de inspectat :)

    ReplyDelete
  15. Mulţu, Carmen! Happy WW că frumos ne regăseşte printre imagini!

    ReplyDelete
  16. Ştiu, Pandhora, dar parcă tot aş vrea s-o deschid. Curiozitate de copil :)

    ReplyDelete
  17. Mulţumesc, Adriana! Să fie veşnic jocul copilăriei aşa ţinem minte cum se zâmbeşte.

    ReplyDelete